СТАТТІ

ВСІ СТАТТІ

РЕКЛАМА

НОВИНИ

Працівник редакції РП Дмитро Басілія у шведському ВОЛИКУ
Працівник редакції РП
Дмитро Басілія
у шведському ВОЛИКУ

Спецмита на імпорт автомобілів необхідно скасувати

Рішення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі щодо зменшення спецмита на імпорт легкових автомобілів, яке вступило в силу, не сприяє максимальній лібералізації економічних відносин на автомобільному ринку та розвитку автомобільної промисловості в цілому. Про це заявив заступник голови партії «Україна Майбутнього» Денис Борисенко, коментуючи набуття чинності даного документа з 14 квітня. Надіславши це повідомлення на РП - представнику редакції Дмитрові Басілія, який опублікував свою фотографію у свому шведському ВОЛИКУ ХС90.








«Ми як політична сила, яка сповідує ліберальну ідеологію, в тому числі і в економічній сфері, виступаємо за повне скасування спеціальних мит на імпорт автомобілів. А той документ, який набув чинності, по суті, дуже мало міняє. Не потрібно сприймати його як якесь революційне рішення, це більше схоже на чергову бюрократичну проволочку в питанні повного скасування спецмита», - підкреслив політик.

Рішення щодо зменшення спецмита, за словами пана Борисенка, було прийнято вже досить давно і його імплементація проходить дуже повільно і в кілька етапів. Заступник голови партії УМ впевнений, що затягування повного скасування ввізних мит на імпортні автомобілі є чисто лобістським ходом для окремих представників великого бізнесу, але аж ніяк не «захистом вітчизняного автовиробника», як це намагаються подати громадянам.

«Нам вже роками розповідають казки про захист вітчизняного автомобілебудування, але якщо ми так довго платили зі своїх кишень для того, щоб його захистити, а цього автомобілебудування досі не існує, то, по-моєму, такі дії - це глобальний обман українських громадян, який пора нарешті припинити», - зазначив пан Борисенко.

Нагадаємо, що, згідно з повідомленнями ЗМІ, з 14 квітня Україна знизила спецмита на імпорт легкових автомобілів з бензиновими двигунами до 2,15% для авто з двигуном об'ємом 1-1,5 л і до 4,32% для машин з двигуном 1,5 -2,2 л.

Денис Борисенко. Прес-служба партії Україна Майбутнього, для Рух Прес.

22.04.2015

Комент від редакції РП:

За тривалими повідомленнями автоспеціалістів США, які були не раз опубліковані на WASHINGTON POST, що шведські машини серіїї ХС з 2004 року є найбезпечнішими у світі і найкращими для зими, а мотри машин BMW є найнадійнішими і всі шведські та німецькі машини є доситть класні. Але найненадійніші мотори і найнебезбечніші машини зі своїми кузовами виробляють Росія та Китай. Так вважає вся Америка, яка цими автівками, крім Європи, ніколи не користувалася і не користується за невиправданою дешевизною. Адже кремлівськи карлики, за повідомленнями московських ЗМІ, не їздять на російсьих WV(народных автомобилях), а користуються лише різними і багатьма німецькими автiвками - Меrcedes Benz i Porshe. І майже всі працівники нашої редакції мають лише Європейські, Американськи, але не корейськи і не японські машини, бо ми всі вважаємо не дай БОГ іздити на китайських і москальських машинах.


ВСІ НОВИНИ



НАШЕ ГОЛОСУВАННЯ

Хто міг би очолити Україну після революції 2014?

  • Юлія Тимошенко
  • Петро Порошенко
  • Віктор Ющенко
  • Арсеній Яценюк
  • Олег Тягнибок
  • Віталій Кличко
  • Хтось інший


ПАРТНЕРИ


ТОВ НСК Україна