Калашніков і Шмайсер

Помер Михаїл Калашніков. З ним пішла частина совєтської епохи, одним з символів котрої він був. І символ цей ніс на собі характерні риси епохи. Пан Калашніков ніби є тим хто створив найпопулярніший автомат XX віку. Але насправді Михаїл Тимофійович до конструювання знаменитої зброї ніякого стосунку не мав. Для спеціалістів давно вже не секрет, що автомат Калашнікова – це модернізована копія німецької штурмової гвинтівки 1944 року, розробленої конструкторским бюро Гуго Шмайсера.

До кінця війни німці встигли випустити приблизно 450 тисяч автоматів цього взірця. (Варто зауважити, що у совєтських фільмах “шмайсером” часто називають німецький автомат 1942 року, створений у іншому конструкторському бюро.)

Іноді Калашнікову приписується модернізація затворного механізма німецького автомату ШМАЙСЕР44 з 1944 року. В дійсності цей механізм було скопійовано з американської штурмової гвинтівки. Адже ця гвинтівка була добре відома німецьким конструкторам, котрі у 1946-1952 роках працювали на чолі з паном Шмайсером над новими взірцями совєтськї зброї в Іжевську.

Сам пан Шмайсер під кінець війни опинився у Тюрінгії, котра була з початку зайнята американськими війсками. Американці конструктора детально допитали, але на відміну від москалів забирати до себе його не стали. Справа у тому, що у США після війни зробили ставку на значно складнішу штурмову гвинтівку з чудовою прицільною дальністю, призначену для найкраще підготовлених солдатів. Результатом цього напрямку в розвитку стрілецької зброї стала знаменита автоматична гвинтівка М-16. Але коли німецький регіон Тюрингія перейшла під совєтську окупацію, гвинтовкою Шмайсера радянська влада зацікавилася, як простою в користуванні масовою зброєю для мільйонйв призивників, і пана Шмайсера разом з його командою відправили до Іжевська.

Пан Шмайсер (він помер у східнонімецькому Ерфурті у вересні 1953 року) зтверджував, що дав совєтським товаришам лише декілька цінних порад. У характеристиці Шмайсера, яка збереглася у совєтських архівах, говориться: “Технічної освіти він не має. У процесі своєї роботи над проектами проявив себе як практик-конструктор. Він від конструкторських розробок відмовлявася, посилаючись на відсутність спеціальної освіти і невміння самостійно конструювати. Ні на яких роботах заводу його використовувати не можна”. Тим не менше такого бездарного лінивця чомусь тримали у Іжевську цілих шість років, виплачуючи йому солідні гроші.

Гуго Шмайсер дійсно був не стільки конструктором, скільки організатором виробництва, але безсумнівно, його співробітники приймали найбезпосереднішу участь у конструюванні совєтського автомата. А коли стали думати, як назвати нову зброю, виявилося, що видним совєтським конструкторам-зброярам, таким як Георгій Шпагін чи Василій Дєгтярьов, бракує совісті ставити своє ім’я під чужим винаходом. Інша ситуація, коли юний самородок Михаїл Калашніков, котрий, як народний академік Трофим Лисенко, немав жодної спеціальної підготовки. Тим часом Михаїл Тимофійович щиро увірував, що власне він винайшов знаменитий автомат, і досить потужно обурювався тим, що за кордоном його тиражують без придбання російської ліцензії.

Адже найпопулярніший автомат АК47, який є модифікацією Шмайсер44, яким давно користуються терористи ХАМАСу та ХЕЗБОЛИ, вони ніколи не закуповують їх у Росії, бо найефективніше виробництво цієї зброї є у Чехії, яка на цій торгівлі зоробляє шалені гроші, бо більшість її промисловості має німецьку власність. Ось приклад: найпопулярніша фірма Шкода зі своєю автівкою ОCТАVІA TUR є власністю фірми VOLKSWAGEN.

Найактивнішим противником ісламістів є ізраїльська армія оборони ЦАХАЛ, котра до нині частково користується стрілецькою зброєю з США, бо найефективнішою є гвинтівка М-16 та найкращим у світі штурмовим ґвером є автомат ТАВОР ізраїльського виробництва, який замінив супер скорострільний і знаменитий автомат-пістолет УЗІ.

Багато московських ЗМІ зауважили ефективність німецької техніки проти Совєтської Сталінської міфології про те , що “Броня крепка и танки наши быстры…”. Вони неодноразово підтведжували німецьку фразу про совєтські літаки “РУСФАНЕРА”, бо таких найпотужних моторів фірми BMW, яка випускала повністю металеві винищувачі Мессершмідт МЕ-109Е, які ще у 30-тих роках з Німеччини у товарних ешолонах прибували до російського Ліпєцка для облітування та тренування німецьких пілотів за пропозицією Й.В.Сталіна, яку він направив до пана Гітлера.

Адже нинішнім підтверженням цього є постійне використування кремлівськими карликами та Януковичем з його регіоналами для пересування ніяких інших автівок окрім МЕRCEDES BENZ вони не мають, бо інших не хочуть мати.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.